星期二, 10月 15, 2013

有驚喜喎 !

12 - 10 - 2013 ( 星期六 )

朝早如常同細豬小姐返中文學校做義工,

放咗學要去買生日禮物畀大表嫂,

由於細囡豬 D 咳仲未好得晒,

唔可以畀佢再食熱氣嘢;

又見好耐無去 The Goose 食嘢 。

唔知佢哋係咪換咗廚師,

竟然有驚喜喎 !

 


我嘅 Nacho chili beef 

 


細囡豬嘅 Homemade 腸仔薯蓉,

同以往嘅唔同晒;

試食咗一小段,

超好食呀 !

  

下次我一定要食 !

 


返到屋企就收到中醫朋友幫我寄嚟嘅中藥 ,

只需要五日就收到,

好快喎 !

 

*  *  *  *  *  *

多謝各方好友關心,

細豬小姐嘅咳已經好咗好多喇 !

 

今朝佢仲問我點解英國嘅秋季咁快無咗嘅?

我咪話做乜問得咁傻?

    


20 則留言:

  1. Does that mean your Winter has arrived?

    回覆刪除
  2. 香港現在仍是秋天,不過,仲係著短袖衫。
    細豬小姐要乖乖戒下口,就好快完全好晒啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 細豬小姐都好得七七八八喇!
      多謝關心!

      刪除
  3. 回覆
    1. 細豬小姐都好得七七八八喇!
      多謝關心!

      刪除
  4. 回覆
    1. 細豬小姐都好得七七八八喇!
      多謝關心!

      刪除
  5. 細豬小姐要多保重..我都係啱啱病好~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 細豬小姐都好得七七八八喇!
      多謝關心!
      Take care !

      刪除
  6. 5 日就寄到 真係好快喎 !

    回覆刪除
  7. 條腸超長,好似好好味呢﹗

    回覆刪除
  8. 香港~應該冇咩可能會有罷工日~哈~

    回覆刪除